happy day 270413


helooooooooo kamuuuuuuuu :)
ngee ~ sudah jam 2pagi , aku masih di hadapan laptop . nampaknya mata ini sangat gagah untuk malam ini . hahaha kemarin 27/04/2013 bersamaan dgn hari sabtu . weheeeee ~ aku hangout dgn member-member hostel . best woah ! semangat aku turun ne pe CP knun mau tengok wayang 3D sekali smpai cp mlm baru laa ada 3D . duiii ! poyo k poyo :( cekewa kami semua . ahai jdi smpai cp tguk wayang jgk kami wayang 'mencari cinta' knunnnn , cisss ! nda best langsung -,-
tapiiii oleh kerana tengok wyg sama member , nda best pun jadi best . bising betul kami mcm panggung tuu kami punya ja HAHA lol :) lepas ja tengok wayang tuu semua ketawa-ketawa tapi macik dekat blakng aku nangis . feeling betul kali cerita tuu ar tu la dia cry . awlolo tomey-tomey ~ hahaha then lepas ja keluar panggung we take picture together .. best jugak laa masa tuu . member-member pun semua comel-comel belaka termasuk saye . oppsss ! hahaha 

terjumpa jugak dengan kakak tersyang .. kak mira dan kak imah <3 hewhew ~ so penat but im so gumbira untuk hari kemarin .. cantik haribulan kmarin mcm aniversarry aku dgn hanafi kahkahkah ! memamg pun , tapi lupakan . nda penting sudah nanti jemi aku jeles bila lebih-lebih huahuahua . 


OUR HAPPY DAY :) 


kabur gambar ne , nda tau la sepa yg take pic ne hahaha


time makan :)


kami :) 

1 comment:

  1. amboi suweetnye :p ghinduu, nnti kta hangout lagi yee. hehe

    ReplyDelete

dah abis baca erk ? baa , COMENT laa sikit pun jd haha :D