alhamdulilah :)

 
 
alohaaaa , alhamdulilah .. masih diberikan kesempatan untuk membuka blog yg tidak berapa comel ini haha jam sudah pukul 3:25 AM .. gagah kan beta , smpai sekarang belum tidur lgi haha online sambil bechat dgn someone , err kawan k kawan . single ~ no couple lgi lpas ne :') belajar dari kesilapan lepas , nda mau ulang lgi cukup-cukup laa . lepas ne namau bgi benar mana-mana lelaki masuk dlm hati aku . cehh , ayat . perghh! haha
 
kiter nak macam ni :) insyaallah ~
 
lelaki bikin menyampah haha minta maaf kepada lelaki-lelaki di luar sana :) 
 
 
 
okey back to the story , exam sudah dekat .. syafawi dah tiba , stam on the way and school ? dah abis dah , lpas ne mesti rindu dkat sekolah . dkat adik-adik di bilik yg nakal-nakal haha okeyy , ituu belakang cerita haha sekarang ne musim jerebu ka ? ya rabbi , awan pun mcm kabur-kabur ja aku tengok , ingat kan mata aku yg kabur . tapi alhamdulilah , mata beta masih sihat :) baru-baru ne mengalami kekecewaan sedikit , alhamdulilah . pada mlm ni bru dpt kesedaran atas kesilapan yg aku buat duluuu , lepas ne no more cekewa-cekewa . i want to be a happy girl . bilang si kwan , ketawa tu awet muda jdi lepas ne mau ketawa seja tpi nda laa smpai teOVER kan bnyak ketawa boleh mematikan hati sehh , so i just wanna be a happy girl :D jyeahhh!
 
 
menyesal pun tiada guna benda suda jdi right ? haha so must move on dan jgn pandang belakang sehh , haha mcm sekarang ne mau pe besujud seja di sejadah , kenapa la baru sedar sekarang , kenapa nda dari dulu ? argh ! nasib nda boleh besujud sekarang sebab , masalah perempuan :p haha tpi nangis juga laa bila menyedari yg diri ne banyak buat salah sebelum ne . kenapa la beta di takdirkan kenal dgn lelaki begitu ? hmm , takdir allah :') terima apadanya . tapi alhamdulilah .. hanya sekejap . maybe allah nda mau aku tejerumus dgn benda-benda yg tak baik kot . alhmdulilah . sekarang baru ada semangat balik tapi kali ne lagi bersemangat dari sebelum ne haha masalah keluarga , sentiasa ada , nda pernah la aman tpi aku ingat best friend aku ckp 'UJIAN HEBAT UNTUK ORANG YANG HEBAT UNTUK MENEMPUHINYA' sabar kan indah . jadi besabar seja la zakiah :) 
bagi sahabat-sahabat yg banyak memberi nasihat dan kata-kata semangat , terima kasih sahabat :) sungguh kalian sahabat dunia akhirat :) 
 
   
saya Nurul Zakiah Ili Zawani , sangat gembira atas pengajaran dan kesedaran yg di beri olehNYA .. alhamdulilah . tidak menyesal kenal anda .. kalau aku nda kenal kau nda la sedar lgi aku ne haha
kalau aku dgr ckp abg aku nda baa aku jdi tubal dpt lelaki mcm tu , betul juga ckp si abang lelaki itu mmg tidak baik . haha minta maaf A :) boyfriend yg baik bawa kita ke syurga bukan ke neraka .
okey time to tidurrrr , bisuk back to the bakau . yeahh ! menghafal :) and one more thing . wish we all the best untuk syafawi bulan depan . nervous k nervous .. haha mumy and dady . i love you for thousand years :*

No comments:

Post a Comment

dah abis baca erk ? baa , COMENT laa sikit pun jd haha :D