:)

 
 
 
haiiiiiiiiiiiiiiiiiii blogger , rindu lama nda on bloger ~ ngee :) alhamdulilah semenjak masuk sekolah menjadi budak , eh budak ka lagi aku ne ? matang suda ok :p haha semenjak jadi kakak tingkatan enam ne , makin matang suda pewitt ~ ne kali laa zakiah haha ya allah , time masuk hostel banyak problem dgn kawan , dgn cegu tersayang dgn sepa-sepa laaa :D haha alhamdulilah finally semua okey :) gumbira hati ini . STAM lg bikin bingung . ya rabb :( mampu kaa beta ambil stam ne aa ? huh ~ nasib ada sokongan dari kengkawan terutamanyaaa kwan yg duduk dkat sebelah aku , si ALWANNI :) dia laa paling banyak cuci telinga aku kikiki . sayang kau kawan :) insyaallah , kalau ada jodoh habis kan stam ne , akan beta teruskan hingga selesai . amin ~ heeee :> 
kepada kamukamu , doa kan saya Nurul Zakiah Ili Zawani berjaya teruskan okey :) insyaallah saya mampu .
 

No comments:

Post a Comment

dah abis baca erk ? baa , COMENT laa sikit pun jd haha :D