alhamdulilah , selesai solat subuh :) awal aku bangun hari ni , semangat laa katakan hihi hari ni jalan mau jumpa si ituuuuuuuuuuuuuu :) lalala ~ hari ni juga kami dah sampai 8bulan together-gether ~ aisehhh ! bahagia ok bahagia :D cuti sekolah bulan ni best sangat . sebab hari tuuuuu aku dengan family aku jalan pegi kudat . ohhgod ! so nice tengok matahari terbenam dekat simpang mengayau :) cantik ciptaan allah . insyaallah , if ada masa i will upload the picture weeeee ~ 
 
okeyyyyy ! harap-harap hari ni semua bejalan dengan lancar , dapat jumpa dia . mau aniversarry sama-sama knun dia . cehh ! itu semua poyooooo . hahaha ok suda . kite malas nak taip panjang-panjang . kite nak bagitau kite SAYANG mummy , adik aku yg alim tapi brutal ( ika ) and adik aku yg superduper hero ( fadhli dan daniel ) kakak sayanggggg kamuuuuu :)
 
 
 sayang kamuuuuu :)

No comments:

Post a Comment

dah abis baca erk ? baa , COMENT laa sikit pun jd haha :D