err , semenjak dua menjak ne muka beta beseri-seri sebab telampau bahagia keno hahai ~ alhamdulilah . bukan selalu bahagia kan . kadang-kadang tekanan juga sendiri . haha mau tahu kenapa aku happy ? kamu nda mau tahu pun aku kasi tau juga . haha sebab aku bahagia laa , suda baikan dengan HANAFI . yeahhh ... sekian lama we all fight seja , bosan ok bosan haha baru-baru ne kmi gaduh , fuyohhh .. best ok first time dia marah . nda pernah dia marah aku sebelum-sebelum ne . tpi hari tuuuu berabis dia mekong . jealous punya pasal letewww :p haha sukanya beta tengok dia jeles , betaman bunga ne hati HAHA alhamdulilah , bebaik juga , itu berkat kesabaran dia jugak sebab sabar dengan perangai aku . hehew :)  #thankyou la napi sebab sabar , iloveyou ~ HAHA
sudah ada dia ne , pandai sudah aku senyum-senyum sendiri ya allah , macam orang gila pula tau.. erghhhh . tpi nda apa , best ba jugak senyum-senyum sendiri . hahaha setakat ne our relay sampai jugak 7bulan 16 hari ( maybe kot , aku lupa sebenarnya ) ahaha biarpun besinta , study baaa aku . nda juga aku senyum-senyum time belajar paling-paling pun tidur ja laa ahaha


HANAFI , yes iloveyouuuu so muchhh napi , tapi sorry aku mau kawin sama ustaz don bukan kau bhahahaha kbai .

No comments:

Post a Comment

dah abis baca erk ? baa , COMENT laa sikit pun jd haha :D